Všetko o našich stretnutiach
Ako prebieha prvé stretnutie u nás?
Prvé stretnutie je zoznamovacie pre obe strany. Na prvom stretnutí sa zameriavame na nadobudnutie dôvery, bezpečia, vyladenia sa podmienok a očakávaní oboch strán. Po niekoľkých sedeniach (je to individuálne) sa môžeme dostať do väčšej hĺbky a otvárajú sa náročnejšie témy.
Čo zvykne byť témou prvého stretnutia?
Vaše aktuálne ťažkosti, problém, zákazka, s čím na stretnutie prichádzate, očakávania a skúsenosti s prácou na sebe (rôzne rozvojové a vzdelávacie aktivity, koučing, mentoring, atď.).
Oboznamujeme vás so získaným vzdelaním, postupmi ako pracujeme.
Určíme si cieľ našich sedení a zostavíme si kontrakt (vzájomnú dohodu).
Cieľ sedení sa môže meniť podľa potreby a času.
Vylaďujeme si technické záležitosti ako počet sedení, frekvenciu, spôsob dohadovania si stretnutí a platby.
Pri poradenstve dodržujeme tieto základné pravidlá:
VZŤAH
Vzťah je obmedzený na stretnutie. Mimo sedení nedochádza k stretávaniu sa. Vzťah ostáva čisto pracovný, neutrálny, nenapĺňa priateľskú, partnerskú či sexuálnu podobu.
OTVORENOSŤ, ÚPRIMNOSŤ A ZDIEĽANIE
Klient je informovaný o tom, že sa prechodne môže jeho stav zhoršiť, čo úzko súvisí s otváraním emočne náročných tém a potreby na ich spracovanie. Klient by mal zároveň buď priamo na sedení alebo medzi sedeniami komunikovať zlepšenie alebo zhoršenie, prežívanie, aby tomu mohla odborníčka lepšie porozumieť a zvoliť vhodný postup.
BEZPEČIE
Pri našich stretnutiach vytvárame je bezpečný, dôverný priestoro, ktorý slúži na zdieľanie prežívania, potrieb a myšlienok klienta, bez obáv z odsúdenia, kritiky či skompromitovania zdieľaných informácii. Sedenie neslúži na zdieľanie informácii o poradcovi okrem tých pracovných a súvisiacich priamo s rozvojovým procesom.
ZAPISOVANIE
Pomáha nám možnosť využiť zapisovanie si poznámok počas stretnutia, so súhlasom klienta, poznámky slúžia na lepšie zachovanie kontinuity stretnutí.
NAHRÁVANIE
V prípade potreby má poradca možnosť urobiť audio-vizuálny záznam zo stretnutia, avšak len po dohode s klientom a vyslovene na vlastné vzdelávacie účely.
PRAVIDLO STOP
V prípade ak klient počas stretnutia pociťuje zahltenie, má možnosť využiť pravidlo STOP na prerušenie, zastavenie sa. Spolu s poradcom následne spracovávajú, čo k tomu vedie a ako s tým ďalej pracovať.
MLČANLIVOSŤ
Naši odborníci sú viazaní dohodou o mlčanlivosti. Výnimkou z dohody je podozrenie na páchanie trestnej činnosti, ublíženia na zdraví či zhoršenie stavu klienta, ktorý by mohol viesť k ublíženiu seba alebo okolia. V takýchto prípadoch máme oznamovaciu povinnosť. Pri etických dilemách a potrebe presunutia klienta ku kolegovi, sa tak robí s dôrazom na citlivosť a oboznámenie o dôvodoch, ktoré k tomu vedú. Opäť je možnosť využiť ukončovacie stretnutie.
PRAVIDLO UKONČOVACIEHO STRETNUTIA
V prípade, ak sa klient rozhodne ukončiť/prerušiť sedenia, tak je potrebné to poradcovi oznámiť (písomne alebo ústne), ideálne zachovať jedno ukončovacie stretnutie, kde sa témy môžu uzavrieť.

Ako pracujeme a čo vás čaká?
Osloviť nás môžete e-mailom, vyplnením formuláru, telefonicky, správou cez Instagram alebo Messenger.
Aby sme vám mohli odporučiť odborníčku, je pre nás dôležité vedieť, čo vás trápi, s akým problémom prichádzate.
Ak to nedokážete definovať, ponúkame vám úvodné stretnutie alebo službu Zmapovanie, kde budeme hľadať tému, ktorá u vás najviac rezonuje.
Pošleme vám e-mail s dôležitými informáciami a po vašom odsúhlasení našich podmienok vás do 4 pracovných dní bude kontaktovať naša odborníčka, s ktorou si dohodnete termín stretnutia.
Vnímajte ako na vás konzultantka pôsobí, ako sa cítite.
Pokiaľ vás niečo vyrušuje alebo sa necítite dobre, otvorte túto tému na najbližšom stretnutí.